Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 28, 2012

PUNCA UTAMA STRESS



1. Jarak tempat kerja yang jauh melampau dari rumah.
ini time sihat walafiat, Kalau kata time preggy, mau alah
dalam komuter je aku ni. Kalau ada anak pulak, entah camna la rasanya.
kalau boleh masak, kompom aku masak je dari buang masa dalam komuter tu!

2. Naik komuter.! kalau punctual, alhamdulillah.
Kalau datang time sengal, rasa nak muntah menunggu.
Percayalah, kalau jarak rumah dan opis dekat, aku sanggup lagi drive
even tempat parking mahal kat Mid ni.

3. Takde siapa2 nak tukar tempat kerja dengan aku.
Ke aku yang perlu pindah duduk kat Hotel Boulevard.?
Huwaaaa. .
T_T

*stress ni datang tak selalu tapi kalau datang, rasa nak pecah kepala*


3 luahan hati..:

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

naik public transport tu yg agak leceh kan.. sebab time x menentu..

xmo stress2 dear.. senyum!

Masya said... [Reply to comment]

saya selalu pikir mcm kesian kat org yg keje jauh naik kenderaan awam.. pernah merasa naik bas uwarrr sgt stress kan....

cubalah mintak tukar klu stress sgt... hihihihihi...

Halimaton Hanafee said... [Reply to comment]

jgn stress2 sgt..cuba relax2 n tnang2..walaupun dh tunggu komuter mcm nak muntah....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...