Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 6, 2012

Cerita Genting Highlands



semalam jalan2 bawak mak abah, adik2 ke genting.!
nothing special. cuma saja bawak family naik cable car.
dan aku memang takkan naik. gayat weh..!
nak pulak bila aku tengok cable car tu macam tak stabil.
kalau bab2 cuti ni aku tak pandai la gebang banyak sangat.
aku rasa ada le dah 2,3 tempat aku pergi tapi tak post pon kat blog.
nak pulak bila pergi berdua je dengan En. Boo Boo, jangan harap dia nak
posing ngadap camera. nak pulak kalau depan orang ramai. .

 banyak gambar amek semalam tapi semua jenis tak berkualiti sebab Anje yang amek gambo. lagipon aku malas nak edit2 gambo ni.
jadi la tunjuk sekeping dua. kira kenangan jugak la.
tapi serius, memang aku tak minat ke sini.
dari dulu lagi aku tak berkenan kalau nak ke genting, nothing!
plus orang ramai gila yang amat. padahal kami pergi weekday.
mungkin sebab cuti sekolah kot, itu yang boleh ramai sangat.
tapi kalau dibagi pilihan untuk ke sini, memang tak minat.
baik aku pergi CH, boleh makan2 dan relax2.
ini pendapat aku la ea. jangan la korang
kutuk aku pulak lepas ni. terus unfollow ke, unfriend ke.
Hihi




ini mak aku. ini sebelom naik cable car @ skyway tu.
aku ada rasa tak puas hati dengan Anje ni. sebab En. Boo Boo jugak la.
baca betol2 ea soalan antara En. Boo Boo yang menyakitkan hati tu.
". antara perut Angah dengan mama, sapa lagi besar.?"
". . mama. ."
". .Perut mama dengan perut Along. ?"
". . Along.! ! "
". .Ye betolll.. hahahahahahahahha!. ."
". wooooiiiii.. @*&#%!!. ."
 kurang ajar kan soalan tu. bengang aku taw.!


baju tu yang mengembang terlebey. bukan salah aku.
even sekarang Angah tengah preggy 35weeks tapi perut dia boleh la.
gambo ni sebab terlindung dengan baju aku. time nak amek gambo, ada angin.
melayang2 la baju tu. . ke aku pon preggy gak ?. :))
 


 

3 luahan hati..:

Azmira Yusof said... [Reply to comment]

bestnye g genting

teringin gak

eMMe said... [Reply to comment]

35 weeks, perot dia kecil kan... tak nampak sgt... takpe janji sihat kan...

Hana said... [Reply to comment]

hana nak p genting. nak main dr pg sampai petang. baru puas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...