Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 19, 2012

Kismis RM19.50/kg :)



saja nak letak harga kismis tu sebagai tajuk.
tengahari ni makan kismis ja. puas hati beli sekilo terus kat Carefour.!
nak makan buah pelam muda yang dah siap potong2 pastu letak asam boi,
tak dapat sebab dah takde pulak lepas Carefour Midvalley ni di renovate.
terus beli kismis. tekak nak makan buah masam2. kesan minum white coffe pagi tadi kot.
ekoran faktor keturunan maka, kalau dengan aku, tak layak beli sikit2.
Angkat paket besar, puas hati. orang lain makan kismis sehari 7 biji.
aku hentam 2,3 genggam. Haa Haa
aku bagitaw En. Boo Boo aku makan kismis ja tengahari ni.
boleh dia balas, hari2 camtu pon takpe yang. . Hihi
eee. . takde kesan simpati langsung taw. ! suka nak sakitkan hati aku.
tengok la, balik ni tak jadi buat spageti, makan la roti yang dah 3,4 hari tu. huh.



 

8 luahan hati..:

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

nory pon minat mkn kismis ni..layaannn!!..hehe

Siti Nursyuhada said... [Reply to comment]

sue pon makan kismis gak breakfast tadi...
hu3 jawapan en suami comel...

Riny said... [Reply to comment]

alamak...majuk la pulakkkk...hi3...x pe2...makan je kismis tu sesame sampai abes..baru nuat spegeti tau..hi3

pena rozie said... [Reply to comment]

suka jgk....

fifa said... [Reply to comment]

akk x suke mkn kismis taktau nape...dari kecik x suke..smpai kene paksa sbb mama ckp mkn kismis blh jadi pandai,nasib baik jadi doktor gak haha

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

wakakakaka kelakau laa meme ni.. baguslaa hubby cakap mcm tuh/.. dia nak isteri dia sihat kan.. xpe xpe.. jgn majuk ye.. balik ni masaklaa spageti.. esok leh upload gambau

Masya said... [Reply to comment]

ni feberat amir.. mmg dia pun x makan 7 biji sehari.. siap bergengam².. sampaikan kami kene sorok botol kismis tu huhuhuhu....

Adam Chandra said... [Reply to comment]

Kismis bagus untuk minda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...