Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

Nescafe panas satu !!



Jumaat datang lagi. geng2 aku kat opis semua takde.
tinggal aku sensorang. adil ke camtu.?
semua nak cuti. aku datang opis melangut jela.
pagi ni rasa sejuk sikit sebab semalam hujan.
sedap je tekak ni kalau dapat minum Nescafe panas2.
mau segar bijik mata. maklum la tadi nak tidor dalam tren tak boleh.
bukan main berdengkor lagi kakak belakang seat aku.
dia sedap lena. aku yang dok kelipok2 sorang2.
esok mesti ramai yang terima jemputan kenduri kan.
aku pon sama. dari Selatan, Utara sampai Pantai Timur.
nak pergi mana satu aku pon tak taw.
malas nak plan sangat, malam ni baru bincang lain dengan En. Boo Boo.
eh kawan2 jom pekena Nescafe secawan.
aku taw TTC cam aku ni tak elok minum Nescafe.
tapi bukan selalu. yeke bukan selalu.? Heeee. .



 

2 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

mai secawan.. memang sedap..
sian die keje sorang2..tak pe la..kalo cuti pun nak gi mane ek??baik keje..

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

nasib baik zana tgh puasa.. kalau x, gerenti dh trs pergi pantry buat air nescafe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...