Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

pulut kuning tanda kesyukuran



Alhamdulillah. . Pagi ni makan free, bukan nasi lemak macam selalu tu tapi pulut kuning. Tahniah pada Kak Nam untuk kelahiran cucu kedua. . Semoga keluarga Kak Nam dimurahkan rezeki dan kami yang makan ni, diberikan rezeki. .
Harap2 dengan pulut kuning rendang daging ni tak buatkan aku mengantuk. . Maklum la semalam dah tido lambat, pagi ni pon masuk lambat jugak. . Jangan karang tiba2 je ada orang terlentok depan pc. . Hehehe
Eh kawan2 sarapan apa.? Ke arini ramai yang menggantikan puasa maklum la dah masuk 2 Syaaban. . Kalau lambat2 nanti tak abes qada' pulak kan. . Mmmm sedapnya pulut kuning ni. . . :)
Published with Blogger-droid v2.0.6

4 luahan hati..:

♥ ROS ♥ said... [Reply to comment]

Sdapnyer kak.. Buat ros terliur je kak ni.. :(

qaseh johanna said... [Reply to comment]

alamak..ada mak buyung teringin pulak dah..maaf.... lariiiiiiiiii

QA's ~ mamapapa said... [Reply to comment]

tiba2 teringin plak..dh lama xmkn pulut kuning :P

Masya said... [Reply to comment]

TUHHH DIA PULUT KUNING MAI DAHHH.. SIAP DGN RENDANG.... SY BWK BEKAL JER... MENU MALAM TD X HABIS... BWKLAH PG NI SAYANG NAK BUANG...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...