Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 8, 2012

Nasi Lemak Berlemak


Pagi ni ada jamuan sikit kat opis. Macam biasa, menu wajib adalah nasi lemak sambal bilis. Arini spesial sikit so ada ayam goreng. Di opis ni meriah kalau time jamuan.. Kuih muih, puding, buah buahan. . Dalam sebulan mesti ada jamuan 2-3 kali.. So selamat menternak lemak ea kawan2 opis sekalian, maklum la nasi lemak pagi ni berlemak lebih sikit.. Kawan2 kat luar sana sarapan ape pulak? :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

5 luahan hati..:

Masya said... [Reply to comment]

tak sarapan lagi.. nasib baik ade stok cocoa collagen huhuhuhu....

Zana Adieyza said... [Reply to comment]

zana bfast mihun goreng tadi.. selepas 2 mggu puasa, bila hari ni x puasa rasa mcm pelik lak makan pagi2.. hahahha..

chinta... said... [Reply to comment]

sedapnya..dah lama x mamam nasi lemak ..tadi kami sarapan ngan roti jala je kat hospital..kang tengah ari balik masak...

.:Mama Dhia a.k.a YANA:. said... [Reply to comment]

nasi lemak haruslah berlemak..baru kene ngan name nasi lemak.. nasi lemak yg tak berlemak tak sedap..

slalu kat ofis ni kalo ade sponsor brekfes pun slalu nasi lemak tp yg dah siap bungkus punye..senang..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

uiks... semua blogger putrjaya dtg terjah ini hari.. hihi

nasik lemak yg berlemak tu terlebih lemak arini.. hihi sarapan ikot rezki masing2 la ye dak..? arini rezki sy dpt free.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...