Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 28, 2012

Salam 1 Malaysia :)


sekarang ni takde idea la nak menulis sangat.
dengan suasana tempat kerja yang tak happening lagi.
so sebagai cara nak merawat hati yang rawan ni,
aku berpuasa.!
insyaALLAH. . harini adalah hari ketiga. .
aku tak update blog tapi kawan2 aku ni update.
pergi la berkenalan-bersua muka-berlaga pipi dengan diorang.
superb best okey.
tapiiiii. . . . kalau dah kenal diorang yang best tu,
jangan la sampai tak datang langsung kat blog aku ni. Hee
tanpa kamu semua, siapa la aku. .

merah itu jambu

pokcik jonni

5 luahan hati..:

pena rozie said... [Reply to comment]

same la rozie ade idea tp tak larat nak buat n3...

Rosmawani♥ said... [Reply to comment]

Blog kakak cute ni tetap dijenguk :) hihihi

merahitujambu said... [Reply to comment]

link sy ada kt situ..terima kaish dear..salam perkenalan

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

apsal xde mood ni.. gara2 drama king ke.. siannya dia.. sabau sabau.. jgn seteress ye

Pen Biru said... [Reply to comment]

bile kite nak jumpa eekk??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...