Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 5, 2011

Apam cokelat dalam kenangan..




wangi sangat bila buka je periuk pengukus.. mmm

dah lama teringin nak makan apam cokelat.
aku penah buat sebelom2 ni.
rasanya ada la 3,4kali. En. Boo Boo paling suka apam ni.

aku pon suka jugak sebab senang sangat nak membuatnya. sedap pulak tu.
tapi sekarang ni diet aku jadi huru hara. maklom la terpaksa hadiri kenduri setiap minggu.
senaman pon tak buat dah. sangat takut..!

seminggu dok demam + selsema + batuk. dah memang tak buat.
dah baik demam, lutut pulak sakit tak bersebab.
makin hujan makin sakit. pelik aku.
angah cakap ada masalah pada pemakaian kasut. entah la. tak jumpa doktor pon.

oleh sebab tak senaman. makan kena kontrol even kadang2 terlajak. tapi malang.
walau kita kontrol makan, tapi tak disertakan senaman.
berat akan maintain. macam aku. tak bergerak.
dah le minggu depan nak jumpa dietition. habes la aku..









 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...