Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Halal Haram Ustaz Azhar Idrus




pernah dengar nama ustaz ni.? aku rasa ustaz ni femes la jugak.
aku mula tertarik dengan ustaz ni, masa aku tengok kat youtube. ceramah tentang
alam perkahwinan ni la. cara penyampaian ustaz ni pon bes. relax je. tak bongkak, riak dan takbur!
memang syok la layan. steady aku.!

" HARAM "
suami isteri berjimak di malam pertama.. melainkan tok kadi, saksi, 
saudara mara dan sahabat handai semua sudah pulang ke rumah. 
dan hanya tinggal anda suami isteri saja di dalam bilik.
berjimak depan orang lain adalah perbuatan yang memalukan dan hukumnya HARAM.





 


3 luahan hati..:

Zara said... [Reply to comment]

hahaha.. hukum yg tepat sekali :P

Farrah Hasna said... [Reply to comment]

say dgr kat u tube ceramah nimmmg gelak la..kebykan ceramah die sempoi

DARKNOUR said... [Reply to comment]

betul tu stuju dengan akak. ustaz ni memang bes. cara pyampaian pun sempoi, kenalah ngan jiwa2 org muda mcam kita2 ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...