Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

Minuman segera





 setakat ni yang ada kat rumah cuma 3jenis minuman ni. semuanya pilihan En. Boo Boo.
itu yang tak abes2 minum. sebab tak sedap. pada aku la.
kalau harap En. Boo Boo minum sorang memang tak boleh abes.

dah setiap bulan beli. dah tu perisa yang berbeza dan main ikot nak rasa.
sekali rasa, tak sedap, memang tak minum dah. lastly berkoyan-koyan dalam balang.
yang cereal coklat tu memang manis sangat. aku tak suka.
barley tu pulak bercampo kopi. aku tak pernah minum. bau pon dah tak sedap.
dan teh halia madu tu En. Boo Boo beli supaya aku minum.
untuk buang segala angin dalam badan. minum sekali je. pastu bau pon dah tak selera.

 bulan ni aku nak suruh En. Boo Boo stop beli peket 3 in 1 camni.
kopi jantan stok pas kawen tu pon baru abes. jangan nak sesakkan lagi almari dapur yang tak sebesar kabinet umah orang lain tu. lagipon bukan elok sangat minuman camni.
banyak buruk dari baik. tak gitu.?







 


4 luahan hati..:

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

betol2... ain minum 3in1 mcm ni cuma Milo.. hehehe dan juga Cocoa Collagen yang dlm kotak pink tu.. itu ajerk.. minum CC ni pon masa pantang x nak minum milo sbb takot sembelit ye laa milo ni panas jd senang dpt sembelit.. minum CC ni mmg mudah membuang + sedap sgt2 rasanya.. tu yg suka sgt tu.. meme try laa minum.. tu khas tuk wanita tau.. jgn plak bg en boo boo kamu minum..kang dia 'ketat' plak.. hahahaha

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

slalu beli milo 3 in 1 jer..sebab tau, kalo beli yg lain ntah bile taun nak abis..last2 expired gitu jer..hehehe..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: cocoa collegen tu jenama apa..?nk cari mana..?teringin jugak nak rasa..kt umah da blueberry collegen..minum skali je..pastu hangus..hehe

**en. boo boo ni ada sifat nak merasa, selamat la ain dah pesan awal2..takut nnt klu sedap, stp pg dia mnum..naya..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

mama dhia :: klu 3 in 1 tu jrg beli..sbb lebih suka bancuh milo sndri..milo tnpa gula, mnum pnas2..sedap......

**kt umah tu klu mnuman merepek2, bkn sy pny keje..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...