Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Muffin.. Lambang Cinta Saya Pada Kamu




DEAR,
En. Boo Boo


Untuk kamu En. Boo Boo. dibeli khas untuk kamu seorang.
terimalah dengan senang hati ye. malam ni kamu makan ini saje ye.
maaf. adindamu tidak rajin untuk masak malam ni.

mmm. En. Boo Boo. tadi saya ada jalan2 kat Jusco.
im drolling for 2 handbeg. sangat comel. boleh kah.?
boleh kah handbag itu kamu belikan.?

sebelom kamu buat keputusan. terima la muffin ni.
ikhlas, dibeli dengan penuh rasa cinta yang tidak berbelah bahagi.
hanya 2 biji muffin yang melambangkan kamu dan saya.
hidup bahagia selamanaya.
apepon. saya doakan keputusan kamu memberi sinar bahagia pada saya.
sayang kamu ketat2. :)


LOTS OF LOVE,
sayang








 


4 luahan hati..:

Hana said... [Reply to comment]

sweetnyeee.. muffin kenny rogers sedap.:) dah try?

qaseh johanna said... [Reply to comment]

muffin ni sy xminat sgt..yg minat adalah org umah sy..sgt cinta dgn mufin...

**nnt sy try..

Unknown said... [Reply to comment]

hahhahahaha... blikan muffin sbb ade makne ek?? hahhaha lawak la..

Yumida said... [Reply to comment]

ayat itew...sungguh menyayat hati..hihi....kompom cik abg cair terus beli handbag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...