Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 3, 2011

Raya Haji Lagi Tiga Hari




 Ye..lagi tiga hari. dan aku memang tak sabar nak balik kampong. balik Taiping.
setiap kali raya @ tak raya. sama ja aku punya eksited tu.
kalau balik kampong memang syok.

Raya Haji ni cam biasa mak akan buat ketupat. itu wajib.
sambal goreng jawa dan ayam masak merah pon wajib.
dan tahun ni mak cadang nak buat mee rebus. ok sedap.

tapi yang tak sedapnya adalah aku.
rasa nak balik tu memang semangat tapi bab makan tu aku lelah dik ooi.
dah nama balik kampong, makanan kompom sedap2.
dan aku adalah penunggu setia meja makan.!

camna la aku nak rancang pemakanan aku ni.
kueh raya tu aku boleh pejam mata lagi. tapi ketupat dan sambal goreng tu.
memang tak boleh nk pandang @ bau. memang feberet aku.

dalam tempoh balik kampong tu. makanan dah la sedap2.
makan dan makan dan makan. tanpa treadmill.
so camne nak mantain berat yang sikit menurun ni.?
 adeh la.. seksanya diet time raya camni.









 


0 luahan hati..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...