Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 16, 2011

Betik : Bertujuan untuk melawas.!




 Semalam ada pasar tani kat Rawang. aku singgah dan beli 3bijik betik. RM5.
murah kan.? nak kata busuk. ok je bila dah siap kupas.
En. Boo Boo kupas. aku makan je. saiz potongan pon sama. memang berbakat suami aku.

betik ni aku makan sejak aku stop amek Clenx Tea.
proses melawas aku tak berlaku dengan sempurna sejak aku stop Clenx Tea.
tak boleh nak gambarkan la ketidaksempurnaan itu.
memang rasa tak bes.!


so dalam tempoh 3-4hari ni. aku asyik makan betik dan oren.
kadang2 mangga muda pon aku sesah gak.
tapi masih sama. kenapa ye.? kenapa aku dah tak boleh membuang setiap hari.?

 sedangkan aku makan betik setiap pagi.
dan makan oren + betik setiap malam. eh runsing la kalau difikir2 kan.
tolong fikir untuk aku boleh tak.? kalau fikir banyak sangat, nanti aku lapar.!
Hehe







 


11 luahan hati..:

Anonymous said... [Reply to comment]

banyakkan minum air masak.hehe.

Pretty Ryna said... [Reply to comment]

a.a..betul la..betik bagus....kalau rasa cam lama tak pi toilet...hurm..elok la cr betik ni... :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

pretty Ryna :: hehe.. tp still same gak..masih xnak membuang gak..




anon :: air masak..??? sehari 3L kot aku minum...xkan xckop lg..dh kata diet kompom air masak kena minum byk kan...!!

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

kena banyak makan sayur hijau.. baru tip top.. ain rasa meme lack of sayur hijau.. apa kata hari2 makan seikat bayam.. insyaallah tip top

Parin's wife said... [Reply to comment]

ko sama cam haku.susah lawas.aku mkn sebijik betik sehari baru lawas.tp jadi ciri birit lak smpi kena g klinik..penyelesaian aku skrg, aku amalkan jamu mak dara je.hari2 confirm aku buang.cuba ko try jamu ni.tp dptkan nasihat dulu sbb org kata jamu panas nti susah mengandung.ko tnya la org yg pandai eh

Anonymous said... [Reply to comment]

haah ler mie.lupe lak ko mmg minuma ir masak banyak.(pembaca setia blog mimie)heee

Elih Japahar said... [Reply to comment]

Ye,betik mmg bagus utk melawas...

Ziarah dr Aki borneo..

sheema said... [Reply to comment]

pisang pon boleh lawas kan jugak..x try ke?

Noli said... [Reply to comment]

buat teh pekat minum...

sudipVSsenduk said... [Reply to comment]

120% agree

Cik Ecah said... [Reply to comment]

xmkn betik pun selalu beno membuang..tp xkurus2 pun kte hahaaa..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...