Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

Wholemeal Roll




 Lunch. makan roti wholemeal ni. beli kat Rotiboy.
kalau ikot hati beli Gardenia yang putih tu lagi sedap. baru rasa lemak.
tapi tak boleh la camtu kan.

so aku dapat makan 1ketol je. itupon dah kenyang.
cecah dengan sambal tumis Kak Timah. sambal tu memang sedap.
tapi lagi sedap makan dengan nasik lemak Kak Timah tu. Hehe.

sebenarnya pagi tadi aku dah makan nasik lemak tapi cuma dalam 3sudu je.
dapat rasa pon jadi la. tembikai amek lebih. sambal lebih. dan timun lebih.
mulakan makan dengan buah dulu, bagi efek kenyang.
tapi tadi ada yang mengata aku.
"..aik..makan banyak tu je.? macam kucing makan saja!.."

 kucing pon kucing la.








 


4 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

Ko tengok Oyen, mimie sampai bagitau dalam blog ko cakap makanan dia cam kucing.. :-p

qaseh johanna said... [Reply to comment]

Hahaha...pandai kamu aki..

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

tu sumer dugaannnn..abaikan sajer..kucing pun kucing la..jannji sehat kan..

ratusiput said... [Reply to comment]

tak kisah apa org ckp.semangat kena kuat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...