Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 2, 2011

MasterChef Malaysia yang Pertama




Master Chef Malaysia.
aku tak sabar nak tengok siapa juara pertama Master Chef Malaysia.
kalau sebelom ni ni aku mengharapkan Felix.

tapi semenjak episod semalam.
episod diorang kena masak2 kat Kuang tu.
terus aku rasa dia macam tak bes je.
so aku lebih sokong Terrance dan Wahidan.
 

malam ni penyingkiran akan berlaku.
aku tak sure siapa yang nak kena terminate.
semuanya macam okey kecuali Jiejah n Saiful yang belom tunjuk skill.
harap2 bukan peserta idaman aku. Hehe.








 


3 luahan hati..:

Aki said... [Reply to comment]

suke ngan Terrence.. ingat lagi waktu diorang kene masak masakan time diorang masih kecik.. and terrence masak ketam ntah ape ntah.. pastu judge tu tak caye plak Terrence tu makan ketam time kecik2 dulu.. Tak proffesional sungguh.. Ha ha ha.. kitorang kat sabah,duduk atas gunung pun makan ketam la wey.. Tak suke ngan judge je,yang peserta,semua mantoppp!!!!

Suzie Shazana said... [Reply to comment]

judje dia tak best..best lg yg sblm ni...he..he..

CIK PUAN TIPAH said... [Reply to comment]

saya pun suka tgk..tapi tgk on off..bila berkesempatan jer tgk.. tak tahu sape yang best..semua sama jer..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...