Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 30, 2011



baru masuk kerja dah mood ke laut.
banyak sangat makan durian kat umah mertua. terima la padahnya.
tak cukup makan kat kampung, tapau seguni wak balik rumah.

harini nak cakap banyak pon malas. mood entah ke mana.
aku punya hati takde kat opis. takde kat umah. tapi still kat kampung.!
lagipon aku sedih sangat ni sebab Mr. Violet masuk mesin basuh.
aku yang cuai. letak Mr. Violet dalam bakul baju kotor.

kalau balik kampung. aku wak balik bakul baju. sebab malas nak sepah2.
mana yang sempat basuh kat kampung aku basuh.
mana yang tak sempat memang akan roger basuh kat rumah je.

entah malas sangat semalam. aku takde pulak asingkan baju dan seluar.
selalu aku asingkan sebab dah mak ajar camtu kan. basuh baju dan seluar berasingan.
semalam aku campak je sebakul masuk mesin basuh.
*sekarang terima padah sebab taknak dengar cakap mak..!

masa tengah putar tu ake dengar lain macam.
aku stop kan mesin. aku gagau dan korek2 apa yang ada dalam tu.
sekali dapat capai. berderau darah aku.
Mr. Violet kot...!!!!

 sampai saat ni En. Boo Boo pon tak taw apa jadi kat Mr. Violet.
aku pon diam2 je. lepas buka semua bateri, casing. aku sorok dalam almari.
aku pon takut nak cek. kang jahanam, mati aku.
tapi kalau buat2 cam hilang boleh tak..?
takut ni nak bagitaw kat En. Boo Boo....









 


2 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

hehhe...tu la kita pompuan kadang2 terlupa..baik awk terus terang ngan en Boo Boo awk sebelum terlambat...ngeh2...

aizamia3 said... [Reply to comment]

rasanya elok bagitau dari terus sembunyikan.. kena berani dengan apa yang kita dah buat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...