Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

MasterChef Malaysia :: OMG!!




 nah. lastly. Terrance terkeluar jugak.!
aku sangat terkejut bila dia masuk dalam ujiancipta rasa semalam.
dan semalam jugak aku ingat dia boleh menang.

supaya dapat singkirkan Mastura yang berlagak tu.
rupanya aku tersilap. Terrance yang tinggalkan MCM,
selepas Jiejah, Zeri, Hui Ting dan Azilah.

even aku tak jadi juri pon. aku rasa Terrance ni ada salahnya.
dia punya kebersihan memang zero macam yang Papa Joe cakap.
macam2 dia buat salah. sampai aku terfikir.
dia ni nak tersingkir cepat ke.?

cuma yang aku terkilan. setiap kali hidangan nak dijurikan.
MCM tak tunjukkan semua. aku teringin tengok Wahidan punya gaya.
asyik kena potong je sebab nak lebihkan iklan. bengang aku!

 entri pasal Terrance sebelom ni. ada di <post> ni.





 


3 luahan hati..:

Ann Huda (Ate) said... [Reply to comment]

Ate tak de Astro, so 'baca' jer citer ttg MCM ni.

CIK PUAN TIPAH said... [Reply to comment]

qaseh..
tgk MCM smlm. menyampah tgk mastura tu. Boleh dia panaskan glove dlm oven. Tu mmg teruk. Terrence pun mmg pengotor...so tu mmg tak boleh dlm bab masak memasak ini.

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ate :: xde astro pon xpe..xyah ssh byo bil tp bila time ujan..harreemm nak dpt siaran..!!


cik tipah :: wah sama la kita nyampah kt mastura tu.. tp masa mula2 dulu minat terrance..tp bl tgk smlm dia pny kebersihan out..! lgsg dah boleh agk dia akn terkeluar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...