Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 19, 2011

Vegetarian




 Harini sarapan dengan jagung rebus. sedap sebab jagung tu fresh.
beli kat pasar tani semalam. pagi tadi baru kopek dia punya daun2 semua.
beli 3batang dengan harga RM4 je. okey la tu.

rebus 2batang. tapi 1batang lagi pas rebus grill jap.
untuk sarapan En. Boo Boo. yang tu spesel la kan.
sapu susu pekat + butter. pastu percik sikit dengan garam halus. wangi.

En. Boo Boo pagi tadi dia kerja. tapi tengahari dia balik. dia tapau.
makan sama2 tapi dia makan nasik aku makan buah pulak.
kira makan sama2 jugak la kan.? Hehe.

hidangan dari En. Boo Boo. ada amra, oren dan epal. last stok!

 malam ni tak taw le lagi. sebab ada pasar malam. selalunya hari sabtu kami refill stock buah.
dan kadang2 aku pergi beli kepak panggang pon kat pasar malam.
tapi setakat ni, aku masih dalam kategori vege la ea.
 kalau dah makan kepak panggang tu, kira batal la vege tu aku arini. Hehe







 


3 luahan hati..:

fazrulnoor said... [Reply to comment]

sudah la mie..diet dah berakhir

fifa said... [Reply to comment]

tabah kamu wahai adik~kagum!!
insyallah ALLAH makbulkn niat+cita2 utk dpt si kecik..bila tngok sikecik nnt pasti sume pengorbanan terbalas~

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

suke ciken wing jugak..yummm..yum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...