Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

terima kasih Kak Fifa..!




Pagi ni aku nak wish berbanyak2 terima kasih pada Kak Fifa.
sebab dia banyak bagi semangat dan dorongan pada aku untuk lose weight.
kalau semua nak taw. Kak Fifa ni seorang doctor okey.

sebab tu dia banyak nasihatkan aku apa yang boleh dan tak boleh.
tapi kadang2 aku ada jugak tak dengar cakap dia. Hehe.
sorry Kak Fifa.

 Jumaat lepas. Kak Fifa ada bagi kat aku 1 link tentang cara pemakanan.
selepas aku bagitaw yang aku ada GASTRIK.di <post> ni.
kalau nak diet. try la cara pemakanan yang Kak Fifa sarankan ni.
di <post> ni. jangan jadi cam aku.
 diet ikot suka hati. yang sakit diri sendiri.








 


2 luahan hati..:

fifa said... [Reply to comment]

hehe~alaa..malu je mimie post kat sini..akk nasihat je tahu tp akk pun x kurus2+x diet ni..adooiii!!

nway,pape mimie nk tnya bgtau je k~

qaseh johanna said... [Reply to comment]

hahaha..pasni br org semua taw sape doctor peribadi sy yg tak berbayar..

pepon,tqvm ye kak fifa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...