Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 3, 2011

Cornflakes...dan dosa aku..




 ingat pagi ni nak makan cornflakes dengan susu. jemu rasa makan biskut je.
tapi sebab kalut sangat pagi tadi, tupperware tu aku tinggal atas meja.
dan pagi ni, aku makan biskut lagi la nampaknya.

semalam lepas balik kerja, aku terus panjat treadmill.
dapat 30min. aku stop n relax jap pastu g mandi.
tanpa makan malam, aku tido camtu je. tapi aku sempat abeskan 600ml air.

so semalam aku tak tengok pon MasterChef. sebab lena awal.
bila tanya En. Boo Boo sapa yang tersingkir, Jiejah katanya.
ok. itu bagus. sebab bukan Terrence.

 tapi semalam masa aku tersedar sebab nyamuk gigit aku + dahaga.
aku nampak En. Boo Boo makan biskut cecah milo.
cian kat dia. aku yang nak lose weight, langsung aku tak masak.
berdosakah aku.?








 


4 luahan hati..:

Parin's wife said... [Reply to comment]

takpe,husband ko tak kisah tu maknanya dia support ko.tapi weekeend ko msk jugak la.tapi tahan nafsu jgn lak mkn.ko msk utk hubby ko je.msk utk dia sorang mkn.

chinta... said... [Reply to comment]

huhuhu...kalau kita diet mmg akan jadi gni...nak masak pun malas...chinta dulu nak turunkan berat badan ngan dia2 sekali turun berat..hehheh...cian2...

Cik Ecah said... [Reply to comment]

next time dun lupa2 yea...xpun tulis ajer note...hehehe


luper kot nak masak utk en.boo boo yea..;p

qaseh johanna said... [Reply to comment]

yana :: dia mmg xkisah n sntiasa support aku..tp cian gak kt dia even kdg2 aku nampak dia cam lapar..bl tny kompom xngaku..



chinta :: tp klu boleh xnk tgk en. boo boo sy kurus...aci x camtu..?xbg mkn tp nk tgk org tu gemuk.. hehe



cik ecah :: bukan lupa tapi malas nak masak..takut kang, terjoin skali.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...