Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

CD14 :: Mula belajar mengira


Ye. aku mula belajar mengira. setelah dapatkan nasihat gynae.
kalau sebelom ni aku tak pernah nak mengira.
sebab tu aku taktaw CD aku camne.

aku harap Diane 35 yang aku pernah makan dan cerita di <post> ni.
akan menyempurnakan period aku yang ting tong ni.
dan aku perlu bergantung pada Diane 35 ni sehingga Januari 2012.
iaitu selama 3bulan. sebelom ketemu sama gynae pada Februari 2012.

so maknanya, memang tak kan ade baby la ye.?
apepon aku harap semuanya berjalan lancar. sebab aku pon still dalam proses lose weight lagi kan.
so tak elok untuk Jr. kalau badan besar n get preggy.!

 setakat ni, meds yang perlu aku amek hari2 dan on time adalah
Diane 35 + Acid Folic.
itu jela. dan aku taknak amek lebih dari tu.
sebab takut terganggu pulak proses turunkan berat aku ni.







 


4 luahan hati..:

ratusiput said... [Reply to comment]

pape pun good luck ye... :)

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

good luck meme... yakin ye.. mana tahu x sampai february 2012 kamu dah get preggy.. hehehe suka suka.. insyaallah

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ratu :: mekaseh ye ratu..hrp2 berjaya trn berat..n xperlu mkn pil prancang lg dh..!

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: besar harapan ain tu..tp klu ikot prancangan nak ditangguh dulu..hehe

sebab rasa seronok pulak bl bdn terasa ringan sikit..tunggu la dapat berat yg sesuai..br plan pasal Jr. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...