Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 11, 2011

EzShape : Si Jeruk kawan untuk Pekasam




 pernah tengok EzShape.? ala yang kasi gegar 1 badan tu.
aku pernah cuba masa sebelom order Pekasam.
harga sama je dengan Pekasam aku tu. tapi aku rasa ni macam tak bes.!

 itu dulu la. sekarang ni aku dah teringin benda ni pulak.
sebab rasa macam senang. cuma gegarkan badan. goyang abes semua.!
yang boleh aku berkenan kat EzShape ni sebab dapat flyer dari Ogawa.


dengan hanya 15minit berEzShape, kita dapat kurangkan 270 kalori.
 aku rasa 270 kalori tu banyak sangat. sebab selama aku berjoging atas Pekasam tu pon.
aku cuma boleh dapat 120++ kalori dengan 30min++.

dan aku ada la tanya kat En. Boo Boo pasal EzShape ni.
dan En. Boo Boo cuma cakap.
"..udah2 le syg oi..umah kita ni nak buat gym ke..?"
"..yang dok ada pon belom cukup sebulan lagi..!"

okey. aku pasrah T.T






 


7 luahan hati..:

chinta... said... [Reply to comment]

wah berusaha sungguh ni...semoga akan membuahkan hasilnyer nanti..amin..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

eerrmm ain rasa si pekasam tu better than goyang2 tu meme.. sbb bila jogging dia lagi efisyen.. mula2 mmg laa sikit kaleri yang terbakauuu.. tapi lama2 its work.. dah dah laa tu.. jgn nak tambah membazir.. baik duit tu simpan buat g honeybulan.. leh buat projek mega tuk dapat baby.. amacam?? ok tak??

*takpon cari cd 30days shred by jillian tu.. lagi mantop.. buat tanpa mis confirm banyak turun

eja said... [Reply to comment]

qaseh,
bagus lah semangat waja awak ni :-)
suka3x :-)

Syazana Zainn said... [Reply to comment]

amboi rajin bersenam juga akak ni :D

mesti mahal alat2 tu =="

qaseh johanna said... [Reply to comment]

chinta :: aminn..insyaALLAH ada hasil..hehehe..bab nak membazirkan..memang suka pon.. tapi cukop la dulu stkat ni..bknnya berduit sgt pon.. :)

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ain :: ain ni memang bes la...kalau bg komen sntiasa yg membina..ok la ain..tak beli pon...angan2 je pon..bnd yg dok ada skang ni pon tak larat nak guna..tapi alhamdulillah..berhasil la stkat ni..xjemu lgi..layan la treadmill tu dulu..kang jemu..br cr bnd lain pulak..

qaseh johanna said... [Reply to comment]

siti :: terpaksa turunkan berat..kalau ikot hati mmg nk mkn je..tp bila dh de PCOS ni..usaha tu kena lbh ckit la..



SZ :: dah beli dik..kena la rajin...klu biar berabuk..memang jd pekasam sggh la kan..

**mahal le jugak..sebulan gaji mmg tak cukop..itu yg kena rajin..klu x,kena hempok plak..!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...