Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 24, 2011

Diet yang tersasar...



keropok lekor rebus.

 pernah ke makan camni.? keropok lekor yang direbus. lepas tu cecah sos homemade.?
 kalau orang lain tak pernah. maknanya aku sorang jela yang makan camni.
memang la tak sedap sangat macam yang digoreng tu. tapi ada sebab.
sebab yang buat aku makan camni.?

sarapan :: bihun goreng + sambal kerang
lunch :: 6potong keropok lekor goreng
teatime :: 1biji pear (kongsi dengan En. Boo Boo)
*sebab En. Boo Boo datang amek kat opis semalam. sangat seronok.

dan untuk dinner. jadi la camni. dah sehari makan benda bergoreng kan.
jauh tersasar dah aku ni. sebab tu malam tadi work hard.
tapi En. Boo Boo makan sedap. nasik kerabu beli kat pasar malam.
lengkap dengan daging salai + solok lada. heaven ea.

 sebab teringin. aku curi makan 1mulut penuh. jahatnya..!
tapi perkara dah jadi kan. tak payah la nak menyesal sangat. diam-diam sudah..
 padahal sebelom tido, kalut kira kalori. Hehe






 


3 luahan hati..:

.:Mama Dhia:. said... [Reply to comment]

huhuhu..rase terseksa ek??? hehehe..
ape nak buat..tp perut tak rase lapar ker tengahari makan kepok lekor 6 ketul???

qaseh johanna said... [Reply to comment]

ok la...banyak minum air la kan..kalau tak memang takleh thn gak ni..

AIN NAZRI said... [Reply to comment]

uish setakat satu mulut penuh xpe laa meme.. org kata jamah.. ain risau kang masa meme dah confirmpreggy jgn plak makan sesungguh2nya sbb sebelom ngandung ni dok diet kaw kaw..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...