Hayat SINGGAHSANA Beta..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 30, 2011

Hari Subur :)



rujukan dan idea dari mamifika. terima kasih dear sebab sudi kongsi.

aku punya la takde mood sampai entri permulaan pagi tadi pon takde tajuk.!
jauh sungguh aku merayap. maaf ye.


harini adalah CD 29. aku taktaw le dia akan normal atau tak.
kalau tak normal jugak period aku ni. memang aku akan stop amek pil perancang.
sebab makan pil perancang pon untuk normalkan kitaran.
tapi kalau masih ditahap yang sama. baik takyah makan.
tapi betol ke tindakan aku ni.?

kadang2 aku macam mengharapkan keajaiban berlaku kat aku.
makan pil perancang tapi still get preggy. eh boleh ke.?
kalau boleh. syukur sangat la kan.
tapi itu yang aku fikir bila tengah senaman sorang2. dasyat kot aku ni.

 sekarang ni emosi aku selalu je tak betol. kalau datang malas, aku punya malas tahap melampau.
sampai senaman pon taknak. biar le kena perli pon.
kalau datang mood nak marah, aku akan marah sampai merajuk2 dengan En. Boo Boo.
pelik sungguh aku rasa. mungkin sebab aku banyak fikir kot.

 esok CD 30. kalau tak period jugak. aku memang nekad stop Diane 35.






 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...